آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

چگونه زبان بخوانیم

کلاس خصوصی زبان انگلیسی

تلاش برای به دست آوردن یکی از مدارکهای آزمونهای تخصصی زبان انگلیسی  از اهداف اصلی کسانی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند. برای دستیابی به مدارک زبان انگلیسی، باید طبق یک روال مشخصی پیش بروید که این روال شامل شرکت در کلاس ها و جلسات با کیفیت، استفاده از آموزش و تجربیات مدرسان مجرب، مطالعه ی روزمره به جهت تکرار و تمرین مطالب آموخته شده و پشتکار و صبر می باشد.
حتما شما هم در جستجوی کلاس زبان هستید، کلاسی که از کیفیت آموزشی کافی برخوردار باشد و بتوانید روی آن حساب کنید تا پس از سپری شدن مدت زمان لازم و یادگیری آنچه به آن نیاز دارید؛ در آزمون های مربوطه شرکت کرده و نمره ی قابل قبولی را کسب نمایید. فرقی نمی کند که هدف شما از به دست آوردن این مدرک چیست، مهم این است که از ابتدا طبق برنامه ای پیش بروید که با هزینه ای معقول در مدت زمانی مشخص شما را به این هدف برساند.

چند توصیه برای آموزش زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان باید موارد زیادی رو رعایت کرد که در زیر به چند مورد آن اشاره میشود.

1.نوع روش یادگیری خود را پیدا کنید.

روش یادگیری شما چطور است، آیا لازم است که بنویسید ؟ یا لازم است که گوش بدهید ؟ یا با خواندن کاملا یاد می گیرید. با دانستن اینکه چطور میتوانید یادبگیرید میتوانید از آن روش استفاده کنید و وقت خود را روی یادگیری زبان جدید متمرکز کنید و شاهد پیشرفت روز افزون خود باشید.

2. همیشه با صدای بلند به مطالعه زبان انگلیسی بپردازید

بیاید با یک نکته ای شروع کنیم که اغلب افراد این را نمیدانند ولی اصلی ترین نکته است. نوشتن برخی کلمات زبان جدید با چیزی که خوانده می شود گاهی متفاوت است. از این رو سعی کنید حتما با صدای بلند کلمات را بخوانید تا در حافظه طولانی مدتتان ثبت شود.

3. خودتان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید

بعضی ها با یک زبان راحت ترند. این حرف عادلانه نیست ولی متاسفانه کاملا درست است. و به این معنا نیست که کسی که استعدادش کمتر است نمی تواند زبان انگلیسی یاد بگیرد ، این به این معناست که خودآموزی زبان انگلیسی روی همه جواب نمی دهد. برخی افراد نیاز به یک فردمتبحر و معلم برای آموزش زبان انگلیسی نیاز دارند، که هم به آن ها انگیزه بدهد و هم با روش های نوین یادگیری کاری کند که در ذهن آن ها مطالب بهتر بماند.

4.سعی کنید لغات زبان جدید را در جمله یاد بگیرید

لغات جدید زبان انگلیسی را در جمله سازی یاد بگیرید.چون همانطوری که لغات را در یک متن بهتر می آموزید اینطوری موقعیت وکلمه بیشتر در ذهنتان می ماند. و رفته رفته با گرامر هم آشنایی پیدا میکنید.

5.مدیریت زمان یادگیری زبان جدید

یادگیری زبان انگلیسی باید به طور منظم و در مدت زمان های کوتاه انجام بشود. در یادگیری زبان جدید تکرار اصلی ترین موضوع است. برای هر یک ساعتی که زمان می گذارید تا یک لغت جدید یادبگیرید باید حداقل یک ساعت زمان بگذارید تا آموخته های قبلی رامرور کنید.

در پایان باید گفت اگر به دنبال روشی آسان و کاملا کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید و از فشردگی زمان دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه ها ناراضی می باشید و به دنبال کلاسی هستید که در آن مدرس بتواند با تمرکز کامل نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی و بهبود ببخشد پیشنهاد من به شما شرکت در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.