آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

زبان فرانسوی دومین زبان رایجی است که بعنوان زبان دوم یاد گرفته میشود (بعد از انگلیسی) درنتیجه بسیار محتمل است که آشنایی با زبان فرانسوی هنگام مسافرت به هرجای دنیا مفید واقع شود. در واقع میتوان گفت زبان فرانسه و یادگیری آن همانند زبان انگلیسی از اهمیت بسیاری برخوردار است، و افراد مختلفی با دلایل و انگیز‌ه‌های مختلفی هچون ادامه تحصیل، مهاجرت، تجارت و کسب و کار، مسافرت تفریحی یا کاری به فراگیری زبان فرانسه روی آورده اند. در این پست شما را با تعدادی از اهمیت های آموزش زبان فرانسه آشنا میکنم:

1_ انتخاب زبان فرانسه برای گفت و گو در کشورهای دیگر در رتبه های بالایی است مثلا سومین زبان غیر انگلیسی که در خانواده های آمریکایی صحبت میشود زبان فرانسوی است . همچنین بعد از زبان اسپانیایی دومین زبانی است که به عنوان زبان خارجی در آمریکا آموخته میشود. همچنین یادگیری زبان فرانسه بسیار مفید است و با یادگیری آن میتواند به یادگیری دیگر زبان های لاتین مانند اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی کمک به سزایی میکند.

2_ یکی از بهترین دلایل یادگیری زبان فرانسه این است که شما با استفاده از آن میتوانید زبان انگلیسی را بهتر بفهمید. اگرچه انگلیسی یک زبان ژرمنی تبار است و فرانسوی زبانی رومی تبار ولی فرانسوی تاثیر بیشماری بر زبان انگلیسی داشته است و درواقع بیشترین تعداد لغات خارجی را زبان فرانسوی به زبان انگلیسی وام داده است. اگر دایره واژگان انگلیسی شما خیلی بیشتر از حد معمول نباشد، یادگیری زبان فرانسوی میتواند دایره واژگان انگلیسی شما را بشدت افزایش دهد.

3_ امروزه دانستن تنها یک برای پیشرفت بیشتر انسان در زندگی کافی نیست. دانشجویی که قادر است به چندین زبان بغیر از زبان مادری خود صحبت کند، مسلما موقعیت های کاری بیشتر و بهتری را در کشور خود و همچنین در سطح بین الملل خواهد داشت. از آنجایی که کشور فرانسه بعنوان پنجمین قدرت اقتصادی جهان، دارای مراکز بزرگ و معتبر تجاری در سراسر جهان میباشد، نیروهای متخصصی که به زبان فرانسه تسلط دارند، شانس بیشتری برای جذب شدن در شرکت های بزرگ تجاری فرانسوی را در سطح بین المللی خواهند داشت.

4_ از طرفی باید گفت که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون نفر درسرتاسر جهان به زبان فرانسه صحبت می کنند و این زبان، زبان رسمی و اداری ۶۸ کشور می باشد. که از جمله آنها کشورهای فرانسه، بلژیک، سوییس، موناکو، کانادا، ماداگاسکار، رومانی، لوگزامبورگ، بلغارستان، لبنان، مراکش، کامبوجی، ویتنام، الجزایر، تونس و …. میباشند. که برای تجارت و ایجاد ارتباط و مهاجرت یا تحصیل در این کشورها نیازمند به یادگیری زبان فرانسه هستیم.

5_ دانشجویان و افرادی که دوست دار هنر هستند باید سعی کنند به زبان فرانسه تسلط پیدا کنند زیرا زبان فرانسه ، زبان بین المللی آشپزی، مد، تئاتر، هنرهای تصویری و معماری می باشد. همچنین زبان بزرگانی همچون ویکتور هوگو، مولییر، بالزاک، ادیت پیاف، ژان پل سارتر هم فرانسه است. و چون ارزش کارهای این بزرگان در اثر ترجمه کاسته میشود بهتر است که زبان فرانسه را یادبگیرید و از خواندن و دیدن این آثار هنری لذت کامل راببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.