آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی

عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی

1_ سن: این یک مسله مشخص است که هرچه سن کمتر باشد فرایند یادگیری بهتر و آسانتر رخ میدهد. اما دلیلی نمیشود که در سنین بالا نمیتوان یاد گرفت بلکه سختی کار بیشتر میشود پس برای یادگیری آسانتر از سنین کمتر اقدام کنید.

2_ استعداد:گاهی مواقع تمامی شرایط برای یادگیری یک زبان وجود دارد اما با این وجود افراد زبان یاد نمیگیرند که این امر خود وابسته به استعداد و توانایی های ذاتی آن فرد است.

3_ کیفیت مطالعه: کیفیت مطالعه با نوع یادگیری فرد بستگی دارد.مثلا افرادی با نوشتن یاد میگیرند و افرادی با شعر خواندن و افرادی با تلفظ کردن. باید سیستم یادگیری خود را پیدا کنید و روی آن روش تمرکز کنید تا با یک مطالعه عالی از سطح یادگیری عالی برخوردار شوید.

4_ میزان دشواری آن زبان: هرچه زبان آسانتر باشد یادگیری سریعتر است مطمعنا یادگیری زبانی مثل زبان انگلیسی به مراتب راحت تر و سریعتر از زبان چینی است.

5_ زمان صرف شده در یادگیری: همه ما خواستار یادگیری زبان دوم در کوتاه ترین مدت زما هستیم که این امر اشتباه بزرگی است.به یاد بیاورید که حتی برای یادگرفتن و نوشتن زبان مادری هم سالیان سال زمان صرف کرده اید و تلاش کرده اید تا به مرحله خواندن ونوشتن درست رسیده اید.زبان دوم هم نیاز به صرف زمان بیشتری دارد.پس از تلاش خود برای یادگیری خسته نشوید و به یادگیری ادامه دهید.

کاربردی ترین زبانهای جهان

سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و فرانسه در بیشتر نقاط جهان تکلم می شوند.این زبانها برای یادگیری در اولویت باید قرار بگیرند چون کاربدی تر از سایر زبانهای موجود در دنیا هستند و برای برقراری ارتباط به آنها نیاز داریم. درست است که زبان مندرین ( زبان رسمی چین) دارای بیشترین تعداد گویشور در جهان است که تقریبا همه آنها در چین ساکن بوده و همین امر کاربرد و استفاده از این زبان را در کشورهای مختلف با محدودیت روبرو ساخته است.

انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

یادگیری یک زبان کار دشواری و زمان بری است و ما نمیتوانیم تمام این زبانها را یاد بگیریم بخاطر همین باید ببینیم کدام زبان بیشترین کاربرد و فایده را برای ما دارد بعد از انتخاب زبان تمام انرژی خود را برای یادگیری آن زبان بگذاریم.
اگر یه مقدار جستجو کنید متوجه میشوید بهترین کار آموزش زبان انگلیسی است زیرا این زبان پل ارتباطی بین افراد جهان است و گفته میشود بین هر پنج نفر یک نفر به این زبان مسلط است از طرفی همه کشورهای جهان به یادگیری این زبان مهم میپردازند. و روند یادگیری این زبان نسبت به ساید زبانها آسانتر است و در زندگی روزمره هم قابل استفاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.