آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

آموزش زبان

این وبلاگ درباره آموزش زبانهای جدید و راه کار های تقویتی آن است.

فواید یادگیری زبان انگلیسی

فواید یادگیری زبان انگلیسی

اگر شما هم تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی تان گرفته اید شما یه فرد فوق العاده و کوشایی هستید. امروزه یکی از کاربردی ترین زبان های موجود در دنیا، زبان انگلیسی است که افراد زیادی بر حسب نیازهای متفاوتشان به آموزش زبان انگلیسی میپردازند. با درک زبان انگلیسی طیف گسترده ای از فرهنگ های متنوع در نقاط کره زمین قابل فهم و تحلیل خواهند بود. در واقع فهم این زبان مزیت هایی بیکرانی دربر دارد. در اینجا به برخی از فواید یادگیری زبان دوم اشاره میکنیم:

یادگیری زبان و مهاجرت صحیح

در مهاجرت کردن دانستن زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است چون در برخی از کشورها مثل ایالات متحده برای دریافت شهروندی باید امتحان زبان انگلیسی را با موفقیت پشت سر بگذارید. موضوع مهم این است که منظور از مهاجرت فقط رفتن به آن کشور نیست.
ممکن است پیدا کردن شغل حتی با دانستن زبان باز هم مشکل باشد. اگر نتوانید انگلیسی صحبت کنید لیست شغل ها بسیار کوتاه خواهد شد. این مسأله فشار زیادی را بر شما و خانواده برای پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب خواهد گذاشت و باید به کارهایی نامناسب با درآمد کم تن دهید. در نتیجه گذران زندگی بسیار سخت تر خواهد شد. تصور کنید بخواهید آدرس سوپرمارکت، ایستگاه اتوبوس یا بیمارستان را بپرسید اما زبان انگلیسی بلد نیستید…
پس برای مواجه نشدن با این مشکلات قبل از مهاجرت به فرا گیری زبان انگلیسی بپردازید.

یادگیری زبان و افزایش تمرکز

اگر خواستار افزایش تمرکز و استفاده از مغزتان هستید به یادگیری یک زبان دوم بپردازید زیرا پژوهش های اخیر نشان می دهند افراد دو زبانه یا چند زبانه، دقت و تمرکز بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند. علت این موضوع نیز تفکر به دو زبان و تغییر مداوم میان زبان مادری و زبان دوم است که منجر به افزایش تمرکز افراد می شود.
در واقع میتوان گفت که افزایش تمرکز فرد از به کارگیری دو مهارت به دست می آید؛ دقت زیاد به یادگیری زبان انگلیسی و صحبت کردن به زبانی بجز زبان مادری است که فقدان هر یک سبب ایجاد خلل در یادگیری خواهد شد.

دانستن زبان و لذت بردن از ادبیات کلاسیک و فیلم ها انگلیسی

تعداد بسیار زیادی از فیلم ها و ادبیات کلاسیک امروزه به زبان انگلیسی تولید میشوند. با ترجمه شدن توسط حتی بهترین افراد هم بعضی قسمت ها از کتاب یا فیلم حذف میشود و در واقع با نسخه اصلی تفاوت خواهند داشت. که چنین امری درک عمیق آثار بی نظیر نویسندگانی چون شکسپیر و یا استیون کینگ را غیرممکن می سازد.
از آثار کارگردانان بزرگ مثل اسکورسزی گرفته تا آلفرد هیچکاک، تا زمانیکه آنها را به زبان اصلی تماشا نکنید حس بی نظیر آن ها را تجربه نخواهید کرد. از آن گذشته در بسیاری از فیلم ها و کتاب ها، گریزهایی جالب و بامعنی به برخی مسائل روز زده می شود که فقط با درک زبان انگلیسی می توان آنها را متوجه شد. چه خوب است شما خودتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید و بتوانید بدون نیاز به دوبله و ترجمه از این آثار لذت ببرید.

آمادگی بیشتر برای یادگیری اصطلاحات روزمره

گویش های متعددی برای زبان انگلیسی در اکثر نقاط جهان وجود دارد. بطور کل باید بگم که زبان انگلیسی هم مانند زبان فارسی یا هر زبان دیگر دارای لهجه ها و گویش های خاصی است در واقع در هر کشور از زبان انگلیسی اما با گویشی متفاوت و اصطلاحات مخصوص به آن منطقه استفاده می کنند. واضح است که یادگیری تمام اصطلاحات هر کشور یا منطقه امری غیرممکن خواهد بود، اما با دانستن زبان انگلیسی و صحبت با افراد بومی منظور آنها را متوجه خواهید شد و دایره واژگان خود را با یادگیری اصطلاحات وسیع تر خواهید کرد.

همانطور که ملاحظه می کنید دانستن زبان انگلیسی کمک به سزایی در درک دنیای اطراف به ما می کند. از یافتن فرصت های شغلی بهتر گرفته تا درک عمیق و دقیق ادبیات انگلیسی، همه و همه نشان دهنده این است که با دانستن زبان جهان در دسترس تر خواهد بود. پس در امر یاد گیری خود کوشا باشید و خسته نشوید و برای آموزش زبان انگلیسی به آموزشگاه ها مراجعه کنید و یا از تدریس کلاسهای خصوصی آموزش زبان انگلیسی آنها بهره ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.